Κυριακή 16 Μαΐου 2010

ΦΑΚΕΛΑΚΙΑ ΠΑΠΑΧΕΛΑ, ΤΕΛΟΓΛΟΥ.


Δεν θέλω να κάνω κανένα σχόλιο στα γνωστά τα του Τέλογλου.
Θεώρησα υποχρέωση μου να αναρτήσω την ανωτέρω φωτογραφία που αλίευσα στο Blog: Αποκλίνουσες συμπεριφορές - Συγκλίνουσες αντιθέσεις. Οι... Bloopers (ωχ!),
Μέρες που είναι μου έκατσε καλά ως εικόνα.


Α χωρίς να θέλω να πω τίποτε απολύτως και γιατί δεν μπορεί κανείς να κατηγορεί κανέναν χωρίς να υπάρχουν στοιχεία.


Κάνω τον εξής συλλογισμό, 
αν λέω, αν ας πούμε για παράδειγμα το Αμερικανικό κράτος, λέμε αν, ήθελε να εξαγοράσει στην Ελλάδα κάποιους δημοσιογράφους, λέμε τώρα, ώστε να περνάνε την πολιτική τους και ενδεχομένως να στήσει ένα δημοσιογραφικό μηχανισμό στήριξης και επιβολής των θέσεων του, ποιους δημοσιογράφους ενδεχομένως θα εκμίσθωνε;

Εγώ αν ήμουν στην θέση τους θα διάλεγα Παπαχελά και Τέλογλου.

Αλλά αυτά τα πράγματα δεν συμβαίνουν, όχι, όχι, δεν έχω στοιχεία ο συλλογισμός είναι απολύτως αστήρικτος. Ζητάω συγγνώμη και που μου πέρασε από το μυαλό.

Το περίεργο είναι ότι όσο και να σκέφτομαι δεν μπορώ να φανταστώ έτσι με την πρώτη ένα άλλο όνομα, περίεργο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου